Alla inlägg under augusti 2007

Av Rebecca Erixon - 21 augusti 2007 22:41

Två dagar i skolan har nu gått och jag är redan trött på skiten ;/ Ursh, tidiga mornar, långa lektioner, lärare, äcklig mat och massa plugg.. Fy fy fy.. Längtar till nästa lov !

Fast jag måste iof säga att jag har saknat alla i min klass :) Mina gullegrisar <3 Omg, vad långa vissa killar hade blivit ;) haha


Igår hade vi kräftskiva och mys! Super gott , med kräftor, grillat och super god efterrätt  ;) Mums!

Ramlade av hästen igår btw! Haha, red barbacka då Bus bestämde sig för att busa lite ;) haha, oj ojoj.. Så att träna fotboll idag var väll inte direkt någon höjdare .. Gjorde ont som fan när man sprang, men det är sånt man får ta ! Men bara för att jag ramla av betyder det inte att jag ska sluta rida barbacka ! Det var första gången jag red det på honom, och han har slängt av alla som försökt.. Men jag tänker minnsan inte ge upp, nejdå ! ;)


Men ska sova nu , så att jag kommer upp i tid för en gångs skull ;) Natti natti !

Av Rebecca Erixon - 17 augusti 2007 14:39

Det är dig jag har känt längst..

Det är dig jag alltid litat på..

Det är du som alltid vart min allra bästa vän..

Det är dig jag har gjort allt jag kunnat för..

Det är med dig jag har de bästa minnena..

Det var du som var mitt allt ..

Och det är dig jag just mist..

Av Rebecca Erixon - 16 augusti 2007 17:46

Nu har det vart ett tag sedan jag skrev och mycket har hänt ! Efter Izah veckan så åkte jag till Spanien med mamma, och den resan vart helt underbar! Solsken och värme, kan man begära mer ?

Efter det har jag vart med massa vänner och myst!

Måste säga att trots vädret som vart har jag njutit av detta sommarlov! Den har haft sina riktigt mysiga stunder! Tack alla, för på måndag är den slut! <3



P.s

Blir så jävla ledsen på hur du håller på.. Ska jag inte kunna vara med vem jag vill utan att du blir ledsen? Du vet att det är det sista jag vill att du blir men det börjar gå för långt.. Du stänger ut mig samtidigt som du vägrar släppa taget. Jag saknar dig jätte mycket, du vet att du betyder mycket för mig. Men snälla, det kan inte fortsätta så här.. Det gör både dig och mig ont..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards