Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Rebecca Erixon - 1 juli 2007 22:21

Idag har jag bara slappat hela dagen.

Jag och Frida gick upp vid elva för hon skulle på en massa kalas, och skulle få skjuts av mina föräldrar som skulle till arlanda i vår nya bil så varför inte följa med och sova i bilen liksom?

Så in i bilen i mjukisar och intersporttofflor, osminkad med en slarvig bulle som frilla, och så var vi på väg! Vi släppte av Frida hos sin pappa, åkte och hämtade min bror som festat i Bålsta, och åkte vidare till Arlanda för att släppa av pappa som skulle till Tyskland för att träffa sitt nya jobb för första gången, spännande! Vi släppte av lilla pappsen, skickade med lycka till, pussar och kramar och åkte för att äta.

Fredrik tipsade om ett " skitgott" ställe här i närheten , så vi åkte dit!

Jag och Fredrik ställde oss i kön medans mamma väntade i bilen.

Vi beställde och ställde oss vid sidan av och väntade.. och väntade.. och VÄNTADE! Men dom hade ställt till allt ihop! hade ingen koll alls förfan! Säg att det var ett gäng på fyra pers som hade beställt ! Då fick dom inte ens äta samtidigt !! Fan va lack jag blev! Dom gjorde fel på allt, hade dålig attityd och hade ingen koll alls! Fyfan! Jag fick panik! Var beredd att gå in bakom disken och göra allt själv! Jävla äckel grej!

När vi TYP EN TIMME SENARE!!!!! fick vår mat, hade fredrik fått fel hamburgare, vi hade fått en extra hamburgare och gick till bilen. Väl i bilen hör man Fredrik ".... dom hade visst bytt ägare.. (A) " haha , MJO SKULLE TRO DET haha ;P fan va lack jag va

ÄT ALDRIG DÄR!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards