Alla inlägg under juni 2007

,

Av Rebecca Erixon - 24 juni 2007 21:12

Av Rebecca Erixon - 24 juni 2007 15:02

Hej allihopa, nu har jag skapat en ny blogg. (Den förra glömde jag bort både att jag hade och lösen)

Äntligen har det blivit sommarlov, Underbart ! Lovet har börjat bra förutom att vädret inte riktigt har vart på våran sida..

Skolavslutningen firade jag med för fest hemma hos Emma med helt underbart gulliga tjejer ! Vi roade oss med lite dricka och musik. Vid tio-elva tiden drog vi oss utåt på stan och träffade folk :)

En annan härlig fest dag var midsommar! På dagen var jag ute i härkeberga med familjen och våra vänner, sedan åkte vi hem till mig och åt middag. Senare vid nio tiden drog jag ner till en lokal vid aktivitetshuset där ungefär samma tjejer från skolavslutningen satt och myste :) Vi drack lite smått och efter ett tag kom det mer folk dit, jag tycker midsommar blev en mysig kväll !

Men dagen efter var inte riktigt lika mysigt måste jag säga, jag var så mör.. Sov till tre, sedan gick jag till min lilla bus ( min medryttarhäst) och bråkade lite med honom( nej han va ju inte riktigt på humör om jag säger så.. )


Idag ska jag träffa olivia, vi får se lite vad vi hittar på :) För äntligen är det ju lite solsken ute, så vi ska nog vara ute ett tag .

Ha det bäst !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards